#wijvenweek

 

Ik heb me ingeschreven voor Wijvenweek 2012, Maskers Af.

De dagthema’s zijn de volgende :

  • Maandag 12 maart – Beautyqueen in het diepst van mijn gedachten.
  • Dinsdag 13 maart – Guilty pleasures en kleine kantjes.
  • Woensdag 14 maart – Moh, kijkt nu. We zitten hier met een mening.
  • Donderdag 15 maart – Dromendag.
  • Vrijdag 16 maart – Zelfscensuur.
  • Zaterdag 17 maart – Het multitaskende superwijf.
  • Zondag 18 maart – Inhaaldag.

De vraag is natuurlijk of ik er iets zinnigs zal kunnen van maken en of ik inspiratie zal hebben, maar dat zien we dan wel. Ik zal in elk geval proberen …

Hopelijk doe ik het juist en als dat maar goed komt. 😉

10 thoughts on “#wijvenweek

  1. Juist of niet juist doet er eigenlijk allemaal niet toe. Als jij er maar plezier in hebt om mee te doen. Zo ben ik bijvoorbeeld weigerachtig tegenover het gebruiken van die hashtag op een blog. Ik ben geen twitteraar. Bij mij kan je ze gewoon terugvinden onder wijvenweek. Dat lijkt me ook vrij duidelijk, nietwaar? In ieder geval weet ik ook nog helemaal niet wat ik ga schrijven… Dat zien we dan wel weer 😉

Geef een reactie

