Nu mag het gedaan zijn !

Ik hoop dat al mijn water-problemen nu van de baan zijn.

  • Eerst de keukenkraan kapot,
  • dan een doorlopende wc,
  • de kraan hersteld (nieuwe 30 euro),
  • de wc niet direct,
  • de nieuwe kraan lekt,
  • de wc hersteld (50 euro+100 werk),
  • de wasmachine kapot,
  • de kraan hersteld (nieuwe 275 euro+100 werk),
  • morgen de levering van de nieuwe wasmachine (500 euro+30 leveren).

Ja, ik heb deze maand veel meer geld uitgegeven dan ik verdien ! Gelukkig zijn niet alle maanden zo of ik zou van een soort tekort komen … 😉

14 thoughts on “Nu mag het gedaan zijn !

  1. eerst een goedkope kraan gekocht voor 30 euro?
    En dan een exemplaar van 275 euro?

    Ja man, da’s wel een wereld van verschil hé
    En bij onze keukenkraan komt er al maanden water aan de onderkant uit, denk dat we ook wel ’s toe zijn aan een nieuwe.

    Hopelijk werkt die nieuwe wasmachine naar behoren, anders heb je nog een vervolg aan dit logje… 😉

    Groetjes!

    • Ja, de eerste kwam van de Aldi of Lidl … Ik wilde nu een ‘echte’ van een ‘echte’ winkel … Ik haat (water)verspilling dus mag dat niet te lang duren van mij.
      De wasmachine werkt prima, dank je. 🙂

  2. ’t Leven is soms echt wel te duur!! Maar met zo’n nieuwe wasmachine kan je vast meer dan met ’t vorige: kortere programma’s, meer programma’s… dat van mij kan enkel op graden wassen en eventueel voor wol of ‘kreukvrij’, ik vraag me af of ze er zo’n nog maken zelfst :p

Geef een reactie

