De hoeveelste zijn we vandaag alweer ?

Ik was weer goed bezig deze ochtend op het werk. Ik had 4 tassen mee van thuis. Ik zet er 3 in mijn bureaulade en laat 1 staan om vandaag te gebruiken. Ik maak thee, laat die te lang trekken, vergeet mijn tas te vullen, laat vanalles uit mijn poten handen vallen, … kortom een gebruikelijke 13de.

Wanneer ik dan toch de tas vul met thee en er melk bij doe, zie er iets in drijven. Ik  denk dat er een ring ingevallen is en kijk stomverbaasd naar mijn handen. Neen, ik had er maar 2 aan die zitten nog rond mijn vingers. Tiens.

Ik vis het ding eruit en zie dat het de USB-stick is waar de foto’s van het nieuwjaarsdiner + feestje op staan. Ja, ik had het in een tas gestoken for safe keeping, omdat ik het niet zou verliezen en vlug terug zou vinden …

Ik heb het vlug afgedroogd en, op hoop van zegen, aan de juiste persoon gegeven die de foto’s op onze werk-pc’s kon krijgen. Ik heb er wel bijgezegd dat de originele foto’s nog op onze computer thuis staan moest die stick kapot zijn.

Gelukkig was dat niet zo en een korte tijd later waren de foto’s te bezien voor iedereen binnen het WB. Oef !

De rest van de dag ben ik niet lomper geweest dan anders.

16 thoughts on “De hoeveelste zijn we vandaag alweer ?

Geef een reactie

