Of hoe een ambetante maandag toch nog een goede dag werd.

We hadden ons gisteren avond in de zetel gesettled voor de buis om te kijken naar Terra Nova. De digicorder en dvd-recorder waren geprogrammeerd om zeker niets te missen.

Nu kon er niets meer verkeerd gaan … dachten we. Want opeens ging de deurbel ! Wat is dat nu !?! Wie is dat nu nog !?! Verdorie ! Kunnen ze ons niet eens met rust laten !?! En het is al zo’n baaldag geweest !

Met grote tegenzin ging ik de deur open doen. Ik keek door het spionnetje en zag een man en een vrouw. Ik herkende ze niet maar deed toch open. Toen herkende ik ze wel en liet ze binnen.

Ze kwamen iets vragen. Ik heb het overwogen. Was eventueel bereid maar heb toch de raad van mijn zus ingewonnen. Aan de telefoon was zij ook akkoord. Er werden afspraken gemaakt. Na nog wat (erover) praten zijn ze weer weg gegaan. Iedereen was zeer tevreden.

En zo werd een ambetante maandag toch nog een goede dag !

Waarover ik het heb ? Dat vertel ik jullie binnen enkele maanden (pas), maar weet dat er een grote last van mijn schouders gevallen is en dat 1 van mijn wensen voor 2012 uitgekomen is. Hoera ! 😀

10 thoughts on “Of hoe een ambetante maandag toch nog een goede dag werd.

Geef een reactie

