Dat was het.

Het jaar dat we morgen zullen benoemen als verleden jaar is bijna voorbij. Het jaar dat we nu volgende jaar noemen en waar we morgen dit jaar zullen tegen zeggen, staat voor de deur.

2011 is zo goed als voorbij … Op naar 2012 ! Laat maar komen, ik ben er klaar voor.

Voor mij was 2011 een goed jaar. Volgend jaar mag er weer zo ene zijn, hier en daar iets na gelaten, natuurlijk.

  • geen moeder die zal overlijden
  • (hopelijk) geen nieuwe/andere auto nodig
  • geen examens/testen/proeven
  • geen operaties

Veranderingen die toch zullen komen :

  • hopelijk de verkoop van mama’s huis
  • daarmee mijn eigen huisje volledig opdoen
  • ouder worden

Wat zeker mag blijven :

  • liefde van en voor mijn schat
  • goede gezondheid voor iedereen¬†dus ook voor mij
  • mijn lieve poezen dicht bij me
  • al mijn verlofdagen en 4/5 tewerkstelling
  • rond komen met wat we verdienen
  • gelukkig zijn

Laat maar komen !

Voor iedereen een leuk en veilig  jaareinde en een schitterend 2012 !

