Liever buiten drinken.

Enkele dagen geleden zag ik mijn grote kater weer buiten uit het water drinken. Dat is regenwater samen met alle andere brol die erin gevallen is.

Ik ging vlug kijken waar hun eten en drinken staat om dit aan te treffen :

Waarom hij liever van dat vuil water buiten drinkt is me een raadsel. Zou het zoiets zijn als voor ons buiten plassen tov binnen in een toilet ?

Ook nog dit : De rekening voor het halfuurtje plafondwerken is toegekomen : 70 euro + BTW. Is nog te doen, hé. Of niet ?

14 thoughts on “Liever buiten drinken.

  1. katten zijn vreemde wezens, de onze drinkt ook liever van de plassen buiten, en als vrouwlief het plankier schuurt met bleekwater, dan likt zij dat bijna droog!
    Nie te doen die beesten… 🙂

    • Bleekwater is een geur van een andere kater, dus nooit sproei met bleekwater afkuisen. Voor hen is er dan gewoon een andere kater langs gekomen. In wentelen wel, aflikken nog nooit van gehoord.
      Maar toch zo lief … 🙂

  2. Voor een halfuurtje werk zonder materialen? Dat is toch zéér prijzig?

    Onze katten drinken altijd uit de vijvers. Ook niet bepaald hygiënisch, me dunkt.

    • Dat durf ik niet toelaten omdat ik bang ben dat ze zullen verdrinken. Zo met hun kop naar beneden in het water, hun houvast verliezen en er niet meer uit kunnen … Ik mag er niet aan denken. Brr !

Geef een reactie

