Leuk maar anders.

By Your Command ! Ja, de dvd’s van ‘Caprica’ zijn bezien en goed bevonden. Ze geven een inzicht over de creatie van de Cylons en hun ‘way of thinking’. Heel leerrijk. Leuk maar toch anders.

Wat ik, de ‘frack’, niet goed begrijp is waar de serie te situeren. Ik dacht dat het voor de oude serie van BattleStar Galactica zou zijn, maar het eindbeeld toont me dat het net voor het begin van de nieuwe serie is. Ik zal de nieuwe BSG nog eens moeten herbekijken. Enfin, erin grasduinen want om alle afleveringen opnieuw te bezien heb ik geen tijd meer.

Het is namelijk mijn laatste dag volledig alleen thuis, tot mijn schat thuis komt van werken, dat is. Morgen en overmorgen verwacht ik volk over de vloer. Vanaf het weekend is mijn liefste ook in verlof.  Ook nice maar anders.

Ach. Het was goed. Het was leuk. Ik ben volledig ontspannen. Nikske stress meer. Niet buiten geweest, zelfs niet in het tuintje. Ik heb ‘de wereld’ gevolgd van op de computer en de tv, regen/wind/storm : geen last van gehad. Een ideaal verlof, dus.

Ik ben klaar voor de rest dat er nu anders zal uitzien maar daarom niet minder aangenaam zal zijn. 24/7 iemand rond me in huis die goed voor me zorgt, niet meer zelf moeten eten klaar maken en niet meer alleen eten, iemand die antwoord geeft met woorden en me niet alleen maar poesachtig aankijkt, om samen naar opgenomen afleveringen te kijken, samen genieten van een mooie film knus in de zetel, samen een aperitief drinken (alleen doe ik dat niet), …

Toch zullen we nog enkele uren voor onszelf hebben : hij staat vroeger op en ik ga later slapen. Ook wanneer hij om boodschappen gaat zal ik mijn spelletjes kunnen spelen op de pc en bloggen.

Zoals ik zei : leuk maar anders.

