Prettige feesten en tot volgend jaar!

Dat is wat ik deze middag heb gezegd tegen mijn collega’s toen ik vertrok.

Ja, ik ben er vanaf voor dit jaar. Pas op 2 januari moet ik me opnieuw aanmelden voor de jaarlijkse receptie.

Mijn ‘out of the office’ is weer ingesteld : ‘Thank you for sharing’.

Niet alle collega’s konden begrip opbrengen voor mijn big smile toen ik het kantoor verliet. Zeker niet toen ik hun duidelijk maakte dat ik nog verlof had en dus nog ‘te goed’ had. Mits zijn geen meer hadden, moest het zijn dat zij al ‘gehad’ hebben.

Normaal gezien kom ik nu niet meer buiten tot na nieuwjaar. Dat zal natuurlijk niet lukken maar een mens mag dromen, hé.

Ik ben de rest van deze week en volgende week alleen thuis : mijn schat gaat nog werken. De laatste 2 weken van het jaar zijn we samen.

Wat is het leven mooi !

Wat ik ga doen, zo alleen met de poezen ? ‘Harry Potter’ en ‘Caprica’ here I come ! By your command !

10 thoughts on “Prettige feesten en tot volgend jaar!

Geef een reactie

