Mijn Sint heeft een korte grijze baard.

Gisterenavond vroeg ik nog aan mijn schat, met een onschuldig gezicht, of ik mijn schoentje moest klaar zetten. Ha ja, want de Sint zou toch langs komen ? Hij repliceerde of ik wel braaf was geweest misschien ? Daarop wist ik niet zeker wat te antwoorden dus zweeg ik als vermoord.

Toen ik deze ochtend naar beneden kwam was dit onze ontbijttafel :

Is dat nu lief of is dat nu lief ?

Wat ik zeker weet :

  • Ik ben braaf geweest anders zou Hij niet langs gekomen zijn.
  • Mijn liefste is de liefste van heel de wereld !
  • Ik heb weer 1 dvd bij die ik alleen kan bekijken en 1 die we samen zullen bezien.
  • Alle chocolade is voor hem, alsook de marsepein en mandarijnen. Ik ben tevreden met het plaatje, de gedachte en de dvd’s.
  • Ik geen last had van ochtendhumeur.
  • Mijn dag kon niet meer stuk !
  • Mijn Sint heeft een korte grijze baard en gelijkt verrassend goed op mijn lieve schat !

Gelukkig hebben we op het werk ook een chocoladeventje gekregen en in de refter een zakje picknicken (met suiker), zodat ik ook iets kon geven aan hem. Oef !

Wat me ook aan het lachen heeft gebracht : omdat mijn vriendin vandaag verjaart heb ik haar een sms gestuurd met verjaardagswensen (iets anders zou gek zijn) en of de Sint al is langsgekomen ? Haar antwoord vind ik schitterend : ‘De Sint heb ik naar huis gezonden, Piet heb ik gehouden.’ 😀

Wat heeft de Heilige man bij jullie gebracht ?

