Lap, het is weer van dat !

Vannacht, of deze avond voor het slapen gaan of morgen ochtend na het wakker worden, moeten de uurwerken, wekkers, en andere tijdsaanduidingen weer op wintertijd gezet worden !Β  Bah !

Dat we uur langer mogen slapen, doet hier niets ter zake ! Mijn ritme en dat van mijn poezen, zullen weer voor een hele tijd verstoord zijn. Bah !

Dat ik voor lange tijd thuis ben, doet hier ook niets ter zake ! Tegen dat ik terug moet gaan werken zijn de voordelen van dit tegenatuurlijk ingrijpen alweer teniet gedaan ! Bah !

Ik weet dat we nu weer dichter bij de ‘natuurlijke’ tijd komen maar toch zijn we nog een uur achter op de zon …

Neen, ik ben er niet voor te vinden. Van mij mag dat gelijk afgeschaft worden !

12 thoughts on “Lap, het is weer van dat !

  1. Dat ze het zomeruur afschaffen. Die verandering is voor niets echt nodig. Ze mogen mij allerlei tabellen en statistieken voor mijn neus duwen, ik blijf ervan overtuigd dat zomer- en winteruur een volstrekt nutteloos iets is.

Geef een reactie

