Razorreel Fantastic Film Festival 2011

Het programma van het RRFFF is uit ! Het loopt van 27/10 tot en met 5/11 in verschillende locaties. Check it out : www.rrfff.be ! Jan verheyen is weer peter en komt de openingsfilm aankondigen.

Mijn schat is nu al enkele jaren een van de huisfotografen en moet er meestal alleen naar toe omdat horror- en slasherfilms niet mijn ding zijn. Ook van die buitenlandse hou ik niet echt. Dit jaar zal dat anders zijn.

Ik had enige tijd geleden gezegd tegen een van de organisatoren dat ik om bovengenoemde redenen niet kwam kijken. Hij verzekerde me dat er ook andere films tussen zaten. ‘Als er een hoek af is, komen ze in aanmerking.’  Zijn woorden.

Ik zal hier nu niet beweren dat het door mijn opmerking komt, maar dit jaar zijn er zeker een dozijn films die ik wil zien : enkele SF, enkele Fantasy, enkele Thrillers, … meestal Engels gesproken.

Mijn liefste is ook blij dat ik veel mee zal gaan. Zo blij, dat ik ook voor fotograaf mag spelen wanneer er Q&A’s zijn met cast en/of directors. Hoera !

See you there !

6 thoughts on “Razorreel Fantastic Film Festival 2011

    • Maar jongen, ik kies alleen de goeie eruit, hé. 😉
      Neen, ik kies deze die ik denk goed te zullen vinden en deze waar ik geen nachtmerries van zal krijgen. Moest ik me vergist hebben : ik zit in de bar ! 😀

Geef een reactie

