One of those days … again. Pfff.

Het is weer zo’n dag. Pfff.

Ik ben opgestaan met dikke ogen. Het zal weer uren duren voor ze er normaal uitzien. Pfff.

In plaats van de nieuwe schuifdeur te leveren en plaatsen, wat ze beloofd hadden voor rond deze tijd, moeten ze eerst nog een maat komen nemen. WTF ! Het zal nu nog wel een tijd duren en ondertussen moeten we verder sukkelen met de oude. Ik zal uitleg vragen wanneer ze hier zijn.  Pfff.

De pc, in het bijzonder het internet, doet weer extra vreemd. Het duurt kweetniehoelang voor er iets open gaat en dan nog niet volledig. Zoals nu : de bovenste balk is volledig zwart en niet aanklikbaar. Ik moet gokken en omwegen maken om een nieuw bericht te kunnen maken of reacties te beheren of te beantwoorden. Straf vervelend. Pfff.

Mijn dienstencheque-kuisvrouw heeft gebeld dat ze morgen komt ipv vandaag. Ik hoop het want ik zie het niet zitten om het morgen zelf te doen. Het zal al een emotionele dag genoeg zijn dat ik er geen rugpijn bij moet hebben.  Pfff.

Ik heb gebeld om te vragen wanneer ze nu aan het water komen werken. Wat blijkt ? We zullen nog een briefje in de bus krijgen met de juiste dag waarop de werken aan ons huis zullen uitgevoerd worden. De onderbreking zal maar een voormiddag duren ! Allée, de gevulde emmers, die al een hele week in de douche klaar staan, mogen we aan de planten geven ! Pfff.

Het gras blijft nat van de dauw en mijn poezen komen steeds met hun natte poten en buik op me zitten. Mijn broek is al heel vuil, mijn billen zijn nat en ik krijg het koud. Pfff.

4 thoughts on “One of those days … again. Pfff.

Geef een reactie

