Moet er nog water zijn ?

Gisteren ben ik thuis gebleven en is mijn schat alleen naar de autoloze zondag gegaan. Zijn foto’s zijn schitterend !

Waarom niet ? Neen, het heeft niet geregend maar ik had een dikke knie. Ik zou er ijs moeten opleggen maar vind dat een akelig gevoel. Meer rusten ? Als ik nog meer rust kan ik gelijk in mijn graf gaan liggen ! Zal wel weer wegtrekken, zeker ?

Verleden week zat er een papiertje in de bus dat ze vanaf vandaag aan de waterleiding zouden werken. Heel de duur van de werken zouden we zonder water zitten. Nergens een vermelding van hoe lang die werken zullen duren. Wij dus emmers gevuld voor de wc, flessen voor koffie, thee en tanden poetsen. Deze ochtend was alles nog normaal, toen we thuis kwamen ook. Hebben we nu al dat water klaar gezet. Dat ze er maar vlug aan beginnen, zodat het ook weer vlug gedaan is, maar niet voor we morgenochtend de deur uit zijn, natuurlijk.

2 thoughts on “Moet er nog water zijn ?

Geef een reactie

