Afspreken op de autoloze zondag.

Ook in Brugge is het van dat : autoloze zondag. Probeer er met de fiets maar eens door te geraken want iedereen denkt dat alles nu toegelaten is. Ze lopen op straat, nu niet alleen de toeristen en laten amper de fietsende mens door.

Voor mijn part mag het beginnen regenen. Niet voor de mensen of de verschillende acts maar zo heb ik een excuus om niet te gaan. Al zou ik Gorki toch nog eens willen bezig zien.

Ik zou eigenlijk nog een rustige dag in mijn zetel voor de tv willen doorbrengen, want morgen begint er weer een drukke week en de volgende en de volgende …

Ik heb zojuist afgesproken met een vriendin om hier een hapje te komen eten en te kletsen. De eerste vrije (na)middag  die we hadden was 6 oktober !

6 thoughts on “Afspreken op de autoloze zondag.

  1. Het hoeft daarvoor geen autoloze zondag te zijn. Rij eens in de Katelijnestraat op een zaterdag en je zal ook moeite hebben om door te raken. Nogal wat toeristen denken dat ze alles mogen. Ik denk niet dat ik zal gaan. Ik ga een beetje kuisen deze namiddag.

Geef een reactie

