Waregem Koerse.

Hoera ! Wij gaan deze week voor 1 dag naar Waregem Koerse als persfotografen.

Hoe mijn schat het nu weer geregeld heeft gekregen vraag ik me af, maar niet echt.
Hoe ik verlof zal krijgen is mijn vraag. Hopelijk krijg ik die dag zonder al teveel problemen, want problemen zullen er van komen als ik het niet krijg. Wees daar maar zeker van ! Dit is een ‘once in a lifetime’ kans en die wil ik niet missen !

Mijn liefste is verleden jaar ook gegaan maar zonder persaccredidatie. Hij vond het zeker de moeite om eens mee te maken.

Neen, ik zal zeker niet veel aanwezig geweest zijn op het werk, deze zomer. Maar ja, volgend jaar beter, zeker, hé. 😉

4 thoughts on “Waregem Koerse.

Geef een reactie

