Zo was ik er gelijk vlug vanaf.

Vandaag ben ik thuis omdat ik plasma ging geven.

Alles ging daar vlot : nergens moeten wachten. Ik kreeg direct de nodige documenten om in te vullen, de dokter zat op me te wachten en ik kon me direct leggen op de bank en aangekoppeld worden.

Ik merkte direct dat er niets mis was want ik kreeg de druk niet omhoog. Bij de 2de teruggave wilde de machine niet meer. Afkoppelen dus en ik terug naar huis.

Ik heb wel het attest voor het werk gekregen ‘voor de moeite’ en daar was het me om te doen. Ook heb ik een paraplu gekregen omdat ik 3 keer mijn afspraak ben nagekomen. Lieve mensen daar.

Zo heb ik meer tijd om aan mijn pc te hangen en mijn vele foto’s door Picasa te trekken. 😉

8 thoughts on “Zo was ik er gelijk vlug vanaf.

    • Ja, dat hebben ze ook niet graag.
      Negen ? Om je zot te krabben ! Druppels in de nek van je huisdieren doen ?
      Nu pas je log gelezen dus vorige opmerking is overbodig. Gelukkig heb je ze allemaal er vlug terug uitgekregen.

Geef een reactie

