Zomer 2011 in het kort.

Juli was ‘goed’ begonnen met een operatie aan mijn knie, dagopname. Slechts 2 uur onder verdoving geweest (kort maar krachtig) er toch een hele maand last van hebben. Na 9 (ipv 10) dagen de draadjes laten uithalen en er was toch al 1 ingegroeid. Typisch ikke.

Heel juli thuis geweest en het was nodig : eerst met 2 krukken, na 1,5 weken met 1 en na nog 1 week zonder. Dat was aanpassen maar ik heb me eraan gehouden want ik wilde dat het goed genas en niet op mijn gewoonlijke manier : geen pijn meer dus alles is weer ok.
Mijn schat is ook veel thuis geweest en heeft goed op me gelet voor me gezorgd. Zo hebben we samen zeer veel mooie films gezien. De poezen hadden het ook graag dat ik thuis bleef. 🙂

Na 4 weken binnen blijven (alleen naar het optreden van de Dolfijntjes geweest op Kneistival) was ik bijna blij dat ik terug kon gaan werken. Bijna, heb ik gezegd. De eerste week ben ik alleen in de voormiddag gegaan en dat was nodig : tegen dat ik thuis kwam was ik misselijk van moeheid en moest eerst enkele uren slapen voor ik kon eten.

Daarna kon het optreden-seizoen ook voor mij beginnen : The Selector en Zap Mama op de Burg, …

©Micheleeuw

©Micheleeuw

Ons jaarlijkse feestje was zeer leuk : 42 komende en gaande mensen over de vloer gehad, goede live muziek, geen regen dus kon het buiten, goede ambiance, veel dansen maar toch ook veel staan kletsen. De laatste zijn rond 2u30 vertrokken. Wij hebben dan nog muziek gedraaid tot rond 5 uur. Ja, het was geslaagd !

© Micheleeuw

©Micheleeuw

In augustus ben ik 2 keer op Radio 2 geweest en heb mijn best gedaan om niet té ‘Brugs’ te praten. Ik ben daar wonderwel in geslaagd, al zeg ik het zelf. 🙂

Een schitterende, rustige verjaardag gehad met veel geschenkjes en heel (veel) lekkere bubbels.

De volgende dag, als verrassing, naar Mamma Mia in Oostende, de engelse versie. Dat is ook heel goed meegevallen. We hadden de film al gezien en vonden die goed. De musical is zeer slim gedaan en prachtig vertolkt.

Vorige zaterdag naar Oostkamp (Parkpop-betalend) op uitnodiging van Dirty Laundry die het voorprogramma van Natalia speelden. Ze waren zeer goed al stonden ze stijf van de zenuwen. Natalia was, natuurlijk, steengoed ! Ik heb 400 foto’s genomen, met mijn nieuw toestel, van beide optredens samen, waar er toch ‘enkele’ goede tussen zitten. 😉

© Micheleeuw

© Micheleeuw

Gisteren op controle geweest met mijn knie : alles is goed maar aangezien het nog wat dik zit, moet ik veel rusten en er ijs op leggen. Vooral dat eerste heb ik gehoord. 😀

Over het weer zal ik het niet hebben omdat ik niet veel buiten ben geweest en het me dan geen fluit kan schelen of het regent of droog is. Wanneer ik wel buiten gekomen ben was het droog en warm, dus ik heb geen klagen.

In september verwacht ik de nieuwe schuifdeur.

Hopelijk nog dit jaar de verkoop van moeder’s huis. Dat is nu in handen is van een Agence omdat het niet vlug genoeg ging volgens mijn zus. Niet dat het nu vlugger gaat. Gelukkig zit ik er niet op te wachten.

8 thoughts on “Zomer 2011 in het kort.

Geef een reactie

