Bijna voorbij …

… niet de mooie zomer maar mijn 2 weken verlof. De poezen zullen dinsdag raar opkijken want die zijn het al lang gewoon dat ik thuis ben. En niet alleen mijn lieverds !

Wat ik gedaan heb ? Niet veel zaaks, zoals gewoonlijk. 😉
Ik heb goed gerust met mijn knie. De kijk-operatie is geboekt voor 6 juli, gevolgd door 4 weken genezen. Dat wil zeggen dat ik niet veel zal werken in juli en dat ik waarschijnlijk veel optredens zal missen. We zullen zien wat het wordt. Ik hoop op een volledig herstel. Het zal afhangen van mijn kraakbeen, zei de chirurg.

We hebben die multi-media speler aan de praat gekregen. Vraag me niet hoe maar opeens lukte het wel. Er staan nu al 30 films op voor ons en 10 die mijn schat nog moet zien of die alleen voor hem zijn (horror). Aangezien mijn liefste ook veel thuis is geweest hebben we er al veel samen gezien ook. Nu het werkt is het echt een zeer gemakkelijk toestel.

Ik heb iemand laten komen voor een prijsofferte van de schuifdeur. Die is nu in hout en soms niet in beweging te krijgen. Ik heb prijs gevraagd voor 1 in PVC. Ik hoop dat dit materiaal minder onderhevig is aan warmte en vochtigheid. Iemand daar ervaring mee ? Het is ook onderhoudsvriendelijker en moet niet elke 2 jaar ingeolied worden. Nu de prijs nog meevallen en in september hebben we een nieuw schuifraam met bijpassende hordeur.

Nu nog het huis van mijn moeder verkocht krijgen en alles is/komt goed !

2 thoughts on “Bijna voorbij …

  1. Goed dat je dat ding eindelijk aan de praat gekregen hebt Nog maar 30 films? Een beetje weinig naar jullie doen. 😉
    Nee, niet echt ervaring met dat soort deuren. Hout lijkt me niet echt de goeie keuze voor dat soort deuren. Met zo’n pvc kan je niet echt verkeerd zijn hé.

Geef een reactie

