Ik ben, eindelijk, evenwaardig …

… aan mijn liefste.
Ik heb nu ook een ‘deftige’ fotocamera en hopelijk kan ik nu ook ‘deftige’ foto’s nemen, zoals mijn schat. Kennis van zaken doet hier niets ter zake. Niets, zeg ik je ! 🙂
Verleden week had mijn mannemens een reklame gezien van een Nikon D3000 in de Carrefour te St.-Kruis of B-Park voor maar 299 euro. Dat was, zei hij, een zeer goed toestel voor zeer weinig geld. Dat ik maar 3 keer per jaar nog foto’s trok had meer te maken met mijn klein toestel dan met iets anders, wist hij nog te zeggen.

Ik vond 300 euro wel veel geld op zich, maar toen mijn goede vriend Stef zei dat hij er ene zou gaan kopen voor hem zelf, en hij wilde 1 meebrengen voor mij, was ik verkocht.
Maandag werd ik op het werk naar het onthaal geroepen en daar stond Stef me op te wachten met de doos in zijn handen. Ze hadden er maar 2 in St.-Kruis en hij was de 3de klant, dus is hij maar naar B-park gereden waar ze ook maar 1 meer hadden en die was voor mij ! Hij zag het niet meer zitten om terug te gaan en er 1 te eisen of 1 te laten bestellen.
Vandaag was ik thuis wegens plasma geven deze voormiddag en heb me dus deze namiddag eens deftig kunnen uitleven met foto’s nemen van de poezen en de instellingen testen.
Ik moet zeggen dat het een zeer leuk toestel is om mee te werken. Alle instellingen zijn gemakkelijk terug te vinden, het is licht in de hand, en staat me enorm aan. Ik ben zeer tevreden. 😀

Brugge en omstreken wees gewaarschuwd : er is een nieuwe fotograaf in de buurt ! 😉

Voorbeelden ? Hier zijn ze :

    

8 thoughts on “Ik ben, eindelijk, evenwaardig …

  1. Vandaag wel gezien in de Saturn dat ze daar nog Nikon D3000 in voorraad hebben aan dezelfde prijs als in de Carrefour. Ik heb me (weer) kunnen inhouden en geen gekocht. 😉

Geef een reactie

