Still Alive !

Ja, we leven nog !

Naar aanleiding van mijn co, zijnde Stef, die een nieuwe blog  is begonnen, dacht ik om ook nog eens naar onze blog te komen kijken.

Is het echt al meer dan een jaar geleden dat er hier nog iets geschreven werd ? Wat gaat de tijd vlug !

Wat er bij mij veranderd is ? Niet zoveel : (bijna) iedereen is nog steeds gezond en gelukkig. Geen wijziging in poezen of huisgenoten. 😉

Weinig veranderd in of aan ons huisje. Verleden lente/zomer, eindelijk, de grote plantenbak laten metsen en dus de tuinmuur gevoegd. Ik kan je verzekeren : na 10 jaar, we hebben veel voegspecie nodig gehad. 🙂

Mijn moeder is 2 maanden geleden gestorven. Ze was 87 jaar en de laatste jaren woonde haar favoriete zoon bij haar in haar huis. Dat ik geen contact meer had met haar vond ik geen probleem : ik hoorde via mijn broer dat alles in orde was … tot de laatste keer ze in het ziekenhuis moest en ze er niet meer uitgekomen is.  Jammer. Nu zal het nooit meer goed komen tussen ons maar ze heeft nu vrede en rust. Voor ons, haar kinderen en kleinkinderen, komt nu de miserie van de nalatenschap. We willen haar huis verkopen, maar door omstandigheden kan dat nog niet. Komt wel goed. Het zal alleen wat meer tijd kosten. Iemand interesse ?

Nog steeds geen garage wegens nog steeds niet begonnen aan de nieuwe woonwijk. Het zou nu voor maart-april zijn … hopelijk van dit jaar.

In het laatste jaar veel optredens gezien, mooie foto’s genomen, leuke dingen meegemaakt, lieve mensen ontmoet, soms (veel) teveel gedronken, … kortom : life has gone on. 😉

Jullie moeten nu niet verwachten dat ik hier weer elke dag een logje zal plaatsen, maar misschien wel  weer eens wanneer ik iets te vertellen heb.

En jullie ? Hoe hebben jullie het laatste jaar verteerd ? Ik zal jullie blogs moeten lezen zeker ? Dat zal ik zeker doen maar niet allemaal na elkaar of mijn hoofd zal ontploffen. 😉

Tot later.

8 thoughts on “Still Alive !

  1. Oh, je schrijft zelfs weer! (ik ben ook al mee, seg)
    Goed dat ik het weet, ik zet je meteen weer in m’n feedreader.
    En facebooken moet ge ook eens beginnen doen, ge moet meezijn met uwen tijd, Mich! 🙂

    • Niet dat ik nu elke dag weer zal schrijven maar ik moet toegeven dat jullie soms gemist heb. Wat er dan allemaal tussen gekomen is dat ik er niet toe gekomen ben om te schrijven, weet ik niet meer. Life zeker ? 🙂
      Facebook daar waag ik me niet aan. Te tijdrovend, vrees ik. Toch jij veel plezier ermee.

Geef een reactie

