Prettige Kerstdagen !

Ja, ik leef nog. Met ons alles goed. Iedereen gezond en wel. Gelukkig.

Ik was het bloggen een beetje beu omdat ik niet wist wat te schrijven. Mijn leven is zo rustig, dat er bijna niets te beleven en dus te schrijven valt. Precies zoals ik het graag heb.

Ik speel veel op Spigo.be wanneer ik thuis ben.  Vanaf 11 uur is daar om de 2 uur een toernooi Yathzee. Tussendoor speel ik Diamand. Vanaf het middagmaal, zo rond 14 uur, zitten we voor de tv.  Of wat dacht je ?

De grootste verandering is dat ik mijn tanden heb laten ‘doen’. Het heeft wel een flinke duit gekost maar de belastingen betaalden dus … Ik ben zeer tevreden. Wat denken jullie ? Een verbetering ?

Ze waren zo :

nu zijn ze zo :

Ik zal zeker nog bloggen, wanneer ik iets te vertellen heb. Wees lief voor elkaar want ik hou jullie in het oog. 😉

Laat me afsluiten met iedereen zeer gezellige Kerstdagen te wensen en all the best voor 2010 !

4 thoughts on “Prettige Kerstdagen !

  1. ’t Was me nooit opgevallen dat er iets aan je bijtertjes zou moeten gebeuren maar nu je die 2 foto’s zo naast elkaar plaatst zie je wel een knap verschil.
    Wa ne smile ga je nu hebben, seg!
    Blij je terug te lezen trouwens, ik werd stilletjesaan ongerust. ’t Is maar een blogwritersblock, gelukkig.
    Prettige feesten aan jou en je schat!

  2. Seg, zo kan ik het ook, het volgende stuk weeral door een ander laten schrijven… 😉

    Dezelfde bemerking als Margo. Er was me niks mis opgevallen aan je tanden, maar op de foto’s zie je wel een mooie verbetering.

    Evenzeer prettige kerstdagen!

  3. @ Margo en Moekemicheline :
    Bedankt.
    @ Zapnimf :
    Ik heb nog steeds niets te vertellen …
    Deze blog is van Stef en ikke. Hij heeft zijn eigen blog uitgeveegd en doet nu hier verder. Wat ik zeer goed vind. Ik ben blij dat hij de gaten opvult.
    Merci.

Geef een reactie

