RRFFF en BG.

tn_IMG_1238Het Razor Reel Fantastic FilmFestival is opnieuw van start gegaan en mijn schat is weer persfotograaf.  Het loopt t/m 8 november in de Biekorf en Zwart Huis. Er is weer van alles te doen, teveel om op te noemen, maar allemaal terug te vinden op hun site. Check it out !

Gisteren was het in Kinepolis te doen, in aanwezigheid van hun peetvader, tn_IMG_1232Jan Verheyen, en met receptie achteraf. Er waren nog meer ‘monsters’ dan vorig jaar. Iedereen was super-vriendelijk en poseerde gewillig voor de camera.

BTW. Wil de man die mijn liefste heeft aangesproken met vermelding van deze blog zich bekend maken aub. Ik ben zeer nieuwsgierig.

Ik ben niet meegegaan. Laat hem maar eens alleen zijn ding doen. Ik ben begonnen aan het vierde seizoen van Battlestar Galactica. Ik kan je verzekeren : het is spannend ! Bedankt, Stef, voor het uitlenen van de box. Er zitten 8 schijven in, dus zal ik een tijdje zoet zijn.

5 thoughts on “RRFFF en BG.

  1. @ Lia: De ‘nieuwe’ versie van Battlestar Galactica is helemaal niet meer te vergelijken met het origineel – al heeft me wel de grote lijnen van het verhaal behouden. Voor een Amerikaanse/Britse productie komt er bijvoorbeeld veel kritiek op het huidige Amerika in. Goed uitgewerkte verhalen, goeie acteurs/actrices en goed uitgewerkte personages die niet zwart/wit worden weergeven maar die allemaal zonder uitzondering met hun goeie en slechte karaktertrekken en eigenschappen worden weer gegeven. De serie is het bewijs dat je zonder goed verhaal, goed uitgewerkte personages en een goeie cast geen goeie sf kan maken en dat fans van sf niet zomaar alles wat sf goed vinden enkel en alleen omdat het iets is met ruimteschepen en (veel) schieten en/of ontploffingen.

Geef een reactie

