Stockverkoop Awards

Door mijn lange afwezigheid heb ik het nu pas gezien. Er is me een stokje toegeworpen en wel van deze deftige dames, waarvoor dank. Ik voel me zeer vereerd.

Blijkbaar moet ik nu 10 dingen vertellen dat jullie nog niet weten. Dat zal moeilijk zijn want ik ben eigenlijk al een open boek, maar proberen wil ik wel. Here we go :

  1. Ik ga bloed/plasma/plaatjes geven enkel en alleen omdat ik dan die dag vrij krijg. Het bloedonderzoek is leuk meegenomen.
  2. Mijn zondagen zijn heilig : ik kom dan niet nog minder graag buiten en heb niet graag bezoek. Dat komt nog uit de tijd dat ik ook ging poseren. Het was toen de enige dag dat ik niet moest werken.
  3. Dankzij Senseo kan ik nu eindelijk een deftige kop koffie maken. Vroeger was het altijd nonnenkoffie te slap of vloeibare teer te straf.
  4. Ik zal binnenkort zeer veel geld uitgeven aan mijn tanden. Hopelijk trekt het op iets ben ik tevreden.
  5. Ik ben extreem zuinig op energie en water. Zelfs op het werk doe ik de lichten uit waar er niemand meer is. Ik heb dat meegekregen van mijn moeder. Voor haar was het uit zuinigheid, voor mij ook voor de volgende generatie.
  6. Ik ben voor ‘oog om oog, tand om tand’. Wie iets gedaan heeft aan een ander (en het is 100 % bewezen), die zou hetzelfde moeten ondergaan, op dezelfde manier.
  7. Ik eet ’s middags minder zodat ik ’s avonds 3 uur okkernoten kan eten zonder al teveel te verdikken.
  8. Mijn poezen kunnen soms enorm op mijn zenuwen werken. Zeker als ze blijven zagen en ik weet dat hun eten lekker en vers is. Toch zou ik sterven moest er iets met 1 van hen gebeuren.
  9. Wanneer ik super-boos ben kan ik zeer lelijk tekeer gaan en zeg dan soms dingen die ik me achteraf niet meer herinner. U weze gewaarschuwd.
  10. Ik heb de liefste schat van heel de wereld, maar dat wisten jullie al zeker ?

Nu zou ik dit houtje/award moeten doorgeven aan 10 andere bloggers maar ik vrees dat iedereen het al heeft gekregen. Daarom, wie zich geroepen voelt, feel free om er ook iets leuks mee te doen.

4 thoughts on “Stockverkoop Awards

  1. @ Stef :
    Maar dat wist jij wel al. 😉
    @ Menck :
    Natuurlijk heb jij een boom (of 2) staan … 🙂
    @ madameblogt :
    Er zit zeer veel (gezonde) olie is. Bekijk een calorietabel maar eens. 😥

Geef een reactie

