The Spaghetti Western Orchestra.

tn_IMG_1046Gisterenavond zijn we deze 5 Australiërs gaan bekijken in de Stadsschouwburg van Brugge. Ze zouden western tunes brengen van Ennio Morricone.

Ik dacht : typisch mijn schat want hij is zijn cowboy-jaren nog steeds niet ontgroeit. Ik heb die films allemaal wel eens gezien en er zijn nog stukjes muziek dat ik dacht te herkennen/herinneren. Maar 90 minuten mee vullen ? Ik had mijn twijfels.

Groot was mijn verrassing dat ook ik er met volle teugen heb van genoten. Hun keuze van instumenten was niet alleen subliem maar ook slim gevonden. We voelden de kogels (bijna) langs onze oren suizen, hebben meegezongen en gelachen. We waanden ons zowaar in een saloon.

Hier kan je lezen wat mijn schat er over dacht. En hier kan je zien wat ik bedoel. Klik op beeld & geluid en je krijgt 10 minuten van de show te zien. Een aanrader !