Wat zijn ze lief !

Ik heb geen klagen over mijn collega’s van de Belastingen. Ik vind ze lief !

Ja, mijn aangifte werd verwerkt en ze zijn tot dezelfde conclusie gekomen als hun computerprogramma Tax-on-Web . Zo krijg ik terug wat er uitgerekend werd. Ik vind dat lief !

Dat het zo vlug gegaan is, had ik niet verwacht. Ik krijg het bedrag al eind november op mijn rekening gestort. Ik vind het lief.

Die meer dan 1700 euro zal ik dan vlug op mijn spaarrekening zetten. Ondertussen kan ik nadenken over wat ik ermee zal doen. Lief, hé.

Het zijn zo’n lieverds !

5 thoughts on “Wat zijn ze lief !

Geef een reactie

