Bankovervallers blazen zichzelf op !

Toen ik het de eerste keer hoorde dacht ik dat het een grap was of de plot van een nieuwe film. Toen dacht ik : dat is toch al gedaan in vele oude en/of western films ?

Toen ik vernam dat het echt was, heb ik zeer luid gelachen. Dat kan toch niet ? Hoe kan je zo dom zijn ? 😆

Gelukkig waren er geen andere slachtoffers en was het pand verder leeg.

Neen, medeleven met de daders/slachtoffers heb ik niet. Ze moesten maar beter weten of gaan werken om hun brood te verdienen.

Mijn principe : als je dan toch foefelare-trucare wil doen, doe het dan goed of je loopt tegen de lamp, met alle gevolgen vandien.

7 thoughts on “Bankovervallers blazen zichzelf op !

  1. je spreekt over Dinant.
    hun voorgenomen diner bekochten ze met de dood.
    arbeid adelt maar gestolen goed gedijt niet ze dolven
    met die springstof letterlijk en figuurlijk hun eigen graf.
    gelukkig waren er geen andere mensen in het gebouw
    hoe kun je tegen de lamp lopen hun licht ging meteen uit.
    ja triest dan gejat

Geef een reactie

