Mini blogmeeting ?

Elke had de wens uitgedrukt om eens samen een ‘terrasje’ te doen aangezien we niet ver van elkaar wonen. Ik zag dat wel zitten en het afspreken begon. Na enig over en weer gemail waren we eruit wanneer we zouden samen komen. Zij vroeg of het geen goed idee zou zijn om ook Margo mee te vragen. Ik stelde voor om ook Stef mee te vragen. Zo waren we opeens met 4 bloggers. Is dit dan een mini blogmeeting ?

Gisteren was het eindelijk zover. Geen terrasje want zij moesten allen eerst werken, maar wel een etentje in de Cohiba. Mijn schat is ook meegegaan, al denk ik dat het meer was om mosselen te kunnen eten zonder dat ik zaag.

De drank nadien vloeide rijkelijk en onze lachsalvo’s werden steeds luider, of wat dacht je ?Β Nadat mijn liefste Stef naar huis had gebracht, die lieve jongen was al op van 5 uur, kwam hij er ook door en deed vrolijk mee. Zo zijn we blijven plakken tot rond 3u30.

Ik had al zo’n vermoeden dat Elke en Margo leuke meiden waren en dat is nu bevestigd. Van Stef wist ik al dat hij een geschikte kerel is. Dit is zeker voor herhaling vatbaar ! Zeg maar meisjes en jongen, wanneer komen we nog eens samen ?

10 thoughts on “Mini blogmeeting ?

  1. @ Elke :
    Ik dacht dat jij nogal over de muziek wilde geraken. πŸ˜€
    @ Madameblogt :
    Ja, je weet al een beetje hoe we in elkaar zitten, hΓ©. πŸ˜‰
    @ Zapnimf :
    We laten je weten en sorry, hoor ! πŸ™‚
    @ Zeezicht :
    Ja, hoor en ja ! πŸ˜‰

  2. Elke, hoe is’t met uwe kater?
    Voor alle duidelijkheid; Elke en ik waren een klein beetje tipsy, meer niet. Mich daarentegen… πŸ™‚
    Het was een leuke avond/nacht daar in de Cohiba. Mocht ik er niet zover vanaf wonen, ik zou er wel meer gaan eten, ’t is daar wreed neig lekker!
    Danku Mich, voor de gezelligheid en de leute, en dank u Elke, dat je me hebt laten uitslapen πŸ™‚

  3. Toch liever een plaats waar je niet moet brullen als je aan iemand iets wil vertellen. Niet dat het niet plezant was maar ik heb zeker niet alles gehoord wat verteld geweest is.

  4. @ Margo :
    Halaba ! Ik was meer nuchter dan jullie ! Heb jullie wel zien buiten sukkelen, hoor! πŸ˜‰
    Dat doen we zeker nog eens over, hΓ©.
    @ Stef :
    Ja, een ‘praatcafΓ©’ is het, hΓ©. πŸ™‚

Geef een reactie

