Waarom ?

Is dat nu zo moeilijk om te antwoorden op een uitnodiging ? Kan/wil je niet komen : geen probleem, maar laat iets van je horen !

Dit heb ik 2 weken geleden verstuurd naar 37 mailadressen van vrienden en collega’s.

tn_Uitnodiging cavewoman

 

Hoeveel hebben gereageerd, denk je ?

Maar neen, slechts 19 !!!

 

 Bovenstaande of deze hebben we afgeven aan  20 mensen.

tn_Uitnodiging mich-tegen-rots

 

Daarvan hebben er nog maar 6 geantwoord.

 

 

 

Meer dan 30 sms-en hebben we eraan gehangen om van 10 mensen een antwoordje te krijgen !

Ik heb 9 mensen van mijn eigen dienst uitgenodigd : geen reactie. Conclusies worden getrokken !  Van de andere collega’s weet ik het van de meeste wel al.

Krijg ik een mail dan beantwoord ik die nog dezelfde dag. Een sms juist van ’t zelfde. Op een kaartje wordt binnen de 48 uur gereageerd. Niets laten weten ? NOOIT !

Ik zeg het elk jaar maar volgend jaar zal het zo zijn : nu geen reactie ? Volgend jaar geen uitnodiging meer !

En ja, natuurlijk zijn jullie ook welkom vanaf 19u30 ! Laat het me wel weten, hé. 😉

15 thoughts on “Waarom ?

  1. Misschien zijn ze bang dat ze allemaal zonder kleren aan moeten komen? 😉 Beleefd is het niet. Gelukkig zijn er die wel geantwoord hebben. Met die verder doen hé.

  2. Respectloos en ondankbaar vind ik dat. Het zegt in ieder geval veel over (de beleefdheidsnormen van) die mensen. De collega’s van je eigen dienst…da’s schandalig. Inderdaad: conclusies trekken.
    (heb je een leesbevestiging gevraagd bij de mails? Mss zijn er veel die de mail nog niet gelezen hebben?)

    Zoals mijn plannen er nu uitzien zal ik hoogstwaarschijnlijk niet kunnen meefuiven. Helaas, want ik zou je graag eens zwaar uit de Rodenbach-bol zien gaan.
    In ieder geval wens ik jullie een spetterende viering van jullie 10-jaar-samenzijn!

  3. @ Stef :
    Bloot moeten Komen ? Flauwe plezante ! 😀
    Dat zal ik zeker doen !
    @ Margo :
    Vind ik ook ! Een goede tip voor volgend jaar die leesbevestiging.
    Jammer dat je er niet bij zal zijn. Volgend jaar rond dezelfde periode ?
    @ Nes :
    Jammer ! Toch ook veel plezier.
    @ Zeezicht :
    Waarom dan een mail hebben ?

  4. Been there, done that. En dan de voorlaatste dag nog net voor je naar de winkel gaat alleman bellen. Ik gruw daarvan.

    Zegt zij die gerust haar pc een week niet aanraakt.

    Merci dat wij ook welkom zijn, maar die dag komen de kinders terug.

    Julie daarentegen zijn eveneens welkom, maar de uitnodiging is nog niet gepost.

  5. *veegt het zweet van haar voorhoofd* want ze heeft gereageerd. Wel niet binnen de 48 uur maar meestal toch wel op tijd. En spijtig dat ik niet kan, maar we will meet again de 27e, hé. Misschien moeten we Margo maar oproepen om mee te komen…
    Happy Birthday darling! 🙂

  6. @ Elke :
    Er zijn de avond zelf nog reacties toegekomen dus je was zeker de laatste niet. 😀
    Het is voor de 28ste afgesproken en dat is een zeer goed idee !
    Merci !
    @ Margo :
    Ewel, Elke en ik gaan er ene drinken in de Cohiba en we willen, als je kan, dat je er ook bij bent ! Ik stuur je nog een mailke … 🙂

Geef een reactie

