Stilte voor de storm ?

Ja, het was hier stil. Ik ben er nog, ik heb geen Yasmineke gedaan, ik had alleen niet veel – eigenlijk niets – te melden : 2,5 dagen werken, vroeg thuis, puzzel of 2 maken, tv/dvd kijken, slapen, opstaan. Bij niet-gaan-werken meer puzzels maken of meer tv/dvd kijken, zeker als mijn schat ook thuis was. Alles goed op het werk en ook hier. Geen reden tot klagen en niet (veel) buiten komen. Zo wordt de wereld klein, geloof me.

Niet dat ik nu iets speciaals te vertellen heb. Alleen dat ik tot de 27ste thuis ben. Wat er zal veranderen is dat ik meer buiten zal komen de volgende weken en dus hopelijk iets meer te vertellen zal hebben. Vrijdaavond een reünie van een manege waarbij de ‘straffe’ ruiterverhalen niet uit de lucht zullen zijn. Kneistival begint zondag en mijn liefste moet volgende week ook niet werken dus zou het wel eens kunnen gebeuren dat we daar vaak te vinden zullen zijn, als het weer een beetje wil meewerken, natuurlijk.

Ik heb de blogs gelezen die ik volg en ben weer mee. Het waren verrassend weinig logjes. Zou het zomer zijn ? Ook in Blogland pruimentijd ?

Ik zal nu een kaartje maken voor mijn mannemens. Hij houdt het al 10 jaar bij me uit. Dat verdient toch een specialeke, hé. Zeker weten !

6 thoughts on “Stilte voor de storm ?

Geef een reactie

