Zomer, met zomerse temperaturen.

Laat de klagers maar weer van wal steken : het is té warm !

Veel ben ik niet buiten geweest maar toch heb ik dat gehoord. Ik dacht te zeggen : het is altijd iets met jou ! Maar ik heb me kunnen inhouden en heb gezwegen. Ouder worden, misschien ?

De schuifdeur open, de plafonddraaier aan, heel weinig kleren aan mijn lijf, de was in 15 minuten droog, iedereen gezond en gelukkig, … Wat zou ik meer wensen ?

Voor Yasmine zal het allemaal worst wezen : zij is niet meer ! Heel erg jammer want ik vond haar een toffe madam. Waco Jacko is het ook ‘hierboven’ gaan uitleggen. Hij mag daar zijn optredens doen. Enfin, ze hebben weer een dode ‘King’ bij die ze nu als heilige kunnen vereren.

Ik heb een citaat in mijn mail gekregen die past bij mijn leven, zoals het nu is :

“Zomer: de periode waarin het te warm is om te doen waarvoor het in de winter te koud was.”

Twain

16 thoughts on “Zomer, met zomerse temperaturen.

  1. Schitterend citaat!
    ’t Is warm ja, en meestal ben ik de eerste die begint te zagen en te klagen daarover, but hey, ik ga dat dit jaar nu eens niet doen, se. Het zou trouwens redelijk onnozel zijn om hier te zeuren dat het te warm is om an volgende week naar het zuiden van Spanje te vertrekken, niet?
    Eerlijkheid gebied me wel om te zeggen dat ik al een tikkeltje uitkijk naar een hevig nachtelijk onweer met veel licht en knallen (doch niet zo fel als de vorige keer, dat was er over)

  2. Ik ben die onnozele idolatrie die neigt naar verafgoding onderhand zo beu als kouwe pap. Jackson is dood, meer dan een nieuwsitempje hoeft dat voor mij echt niet te zijn.

    Wat het weer betreft: feeling hot, hot, hot. Heerlijk dus!

Geef een reactie

