Allemaal goed nieuws.

Het was gisteren mijn schat zijn verjaardag. Ik wist het deze keer wat eerder dat hij thuis zou zijn en heb direct maar 2 dagen verlof genomen. Zo ben ik er vanaf voor deze week.

We hebben er een leuke, rustige dag van gemaakt. We zijn een lekkere dagschotel gaan eten in de Cohiba, met aperitief deze keer. Terug thuis hebben we gekeken naar ‘The Gran Torino’, de nieuwste film van en met Clint Eastwood. Een schitterende film met een verrassend einde. Daarna hebben we een ‘fles’ open getrokken en gekeken naar ‘South of Heaven, West of Hell’, een bizarre western met veel bekende acteurs. We hebben de dag afgesloten met nog enkele afleveringen van opnomen tv-series. Het was een aangename, rustige dag. Hij was tevreden en ik dus ook.

Gisteren heb ik bericht gekregen dat mijn lening met 75 euro per maand naar beneden gaat voor het volgend jaar ! Lang leve de crisis !?!

Ook is de mini-lening van 2 jaar zonder intrest afbetaald (de tv en fototoestel hebben hun geld al opgebracht) en dat scheelt ook weer 77 euro per maand. Zal ik nu rijk worden ? Het zal in elk geval helpen leven …

Straks zal ik mijn belastingsbrief invullen met tax-on-web. Ben benieuwd hoeveel ik nu weer terug zal krijgen. Update : ik zou meer terugkrijgen dan verleden jaar. Hoera !

Ik had een zware maand van betalingen en heb minder dan verwacht moeten terugboeken van mijn spaarrekening. Weer goed !

Ja, zo gaat ie lekker, hĆ©. Maar ik verwacht een weerbots want het gaat al zeer lang goed …

8 thoughts on “Allemaal goed nieuws.

Geef een reactie

