Doorweekt !

Ik was met de fiets naar het werk gereden deze morgen. Ik hoopte (weer) geluk te hebben.

Toen ik buiten kwam na mijn dagtaak was het aan het regenen. Ik dacht : ik wacht een beetje en het zal wel overgaan. Mispoes ! Het hield op met zacht te regenen maw het begon blaasjes te gieten ! Dat was voor mij het teken om te vertrekken. Al lachend heb ik het hele traject afgelegd : er was geen wind en het (vele) water dat viel was bijna warm. Zalig ! Goed voor mijn haar en mijn velletje. 🙂

Tegen dat ik thuis kwam was ik nat tot op mijn vel. Mijn kleren heb ik afgestroopt in de gang waar mijn schat met een handdoek voor mij en een emmer voor mijn kleren klaar stond. De kleren heb ik gezwierd in de wasmachine en hangen nu te drogen. Mijn smile staat nog steeds op mijn smoel ! 😆

Het zou niet voor elke dag zijn, maar zo eens op een weg, waarom niet ? Mijn vel is waterdicht. Ik hou meer van die stevige buien dan van dat fijn, miezerig gedruppel. Ja, ik ben een rare. Ik weet het, ik weet het. 😉

6 thoughts on “Doorweekt !

  1. Het is ook heerlijk om zo eens in een zotte bui tijdens een heftige regenvlaag in uwen hof te gaan staan. In uwen bloten. Gij durft dat, Mich, daar zijn bewijzen van 🙂

  2. @ Margo :
    Ik heb dat nog gedaan en daarom niet in mijnen hof. Maar of daar bewijzen van zijn ?
    Ik was aan het werk, hoor : de terrassen aan het afspuiten ! 😉
    @ Zapnimf :
    Als ik ga vertrekken en het regent neem ik de auto, zoveel is zeker ! 🙂

Geef een reactie

