Happy !

Ik ben blij ! I’m happy ! Waarom ? Ewel, omdat ik vandaag al tegen enkele collega’s en morgenavond tegen de rest kan zeggen ‘Tot 8 juni !’

Ja, ja, ik heb het gedaan. Ik was volgende week al in verlof, moest dan een week (van 3,5 dagen) werken en was weer in congé. Na wikken en wegen, heb ik die week werken omgezet in verlof  en ben zo meer dan 3 weken thuis !

Nu zal ik echt kunnen genieten en blijven genieten ! Niet zo na enkele dagen beginnen denken ‘ O nee ! Het gaat te vlug. Na het weekend, binnen enkele dagen moet ik terug.’ Deze keer niet ! Haha !

Wat zal ik doen ? Misschien bij goed weer buiten lezen, bij slecht weer binnen lezen. Of misschien begin ik een puzzel van enkele 1000 stukjes. Zeker veel dvd’s bekijken en pc-spelletjes. Who cares ? Ik ben meer dan DRIE weken thuis !

Hoera ! Joepie !

Ja, ik ben het met die grote grijns op haar smoel ! 😀

11 thoughts on “Happy !

  1. @ Moekemicheline :
    Dat zal wel lukken want mijn schat heeft ook verlof bij genomen ! 😀
    @ Elke :
    Dat heet ‘planning’ ! En onbetaald verlof. 😉
    @ Zeezicht :
    Alles mag, niets moet. Zalig ! 🙂
    @ Madameblogt :
    Niet te doen, hé. 🙂
    @ Lia :
    Merci. Ik loop hier nog steeds te grijnzen. 😀

  2. Drie weken thuis, lekker doen waar je zin in hebt, ik denk dat iedereen dat wel zou willen, vooral als je zeker weet dat je na die 3 weken weer kan/mag gaan werken, want in deze tijd is werken en congé nemen een grote luxe)

    Ik mag niet klagen, ben zelf serieus met mijn gat in de boter gevallen op dat vlak.
    Ik heb slechts 2 dagen vrij genomen, en ben daarmee 6 volle dagen thuis. Het voorbije weekend, vandaag en morgen congé, woensdag mijn vrije dag (4/5 werkweek) en donderdag een feestdag. Vrijdag 1 dagje werken en ’t is weer weekend.
    We zijn luxekiekens, Mich!

Geef een reactie

