Zonnig en ziek.

Het was prachtig weer, de muziek was schitterend, het weerzien met de vrienden zeer aangenaam, de drank lekker … en ik was ziek ! 

Die vervelende natte hoest heeft veel van mijn gesprekken onderbroken. Die grote beer op mijn borst hielp ook geen zier. Mijn stem dacht ook aan stoppen waardoor ik luider wilde/moest praten, met alle gevolgen.

Toch heb ik me er niet veel van aangetrokken en er lustig op los gepraat met de vele vrienden. Iedereen was is opperste stemming. Hoe kon het ook anders op zo’n prachtige dag ?

Van de optredens heb ik niet veel gezien, zoals elk jaar. Ik heb gehoord dat de kwalilteit hoog was.

Dat ik een mini-dutje gedaan heb onder een van de hoge tafels, op het einde van de avond, kwam doordat ik ziek was en niet door de vele pinten. Niet, zeg ik  je !  

We waren met de fiets en mijn liefste zegt dat het niet echt veilig was om, op de terugweg,  naast me te komen rijden. Ik dronken ? Maar neen !

Gisteren voelde ik me helemaal niet goed : geen stem en overal pijn. Ik  heb me de hele dag gekoesterd in de zetel. Vandaag ben ik al veel beter : de Sedergines hebben hun werk gedaan. Morgen ben ik er weer genoeg door om te gaan werken.

9 thoughts on “Zonnig en ziek.

  1. Klinkt als griep. 😦 Gelukkig ben je niet naar Mexico geweest de laatste tijd. 😉 Verzorg je goed anders moet je ziek gaan werken (of thuis blijven).

  2. @ Stef :
    Gelukkig geen Mexicaanse griep wel een vervelend Belgisch. Gaan werken, want ik blijf thuis wanneer ik wil. Tegendraads als ik ben … 😉
    @ Elke :
    Straffe mensen, die ambtenaren, hé. 😀
    @ Madameblogt :
    Heel zeker want mijn maag was (relatief) in orde. 🙂
    @ Zapnimf :
    Ik vind het nooit tijd om ziek te worden … 😉
    @ Annemie :
    Bedankt. Gaat al beter. 🙂
    @ Zeezicht :
    Toen was ik een beetje moe … 😉

Geef een reactie

