Muziek

Gisterenavond zijn we naar Roland Van Campenhout gaan kijken in de stadsschouwburg. img_5413

De oude knar van rond de 65 jaar heeft het nog steeds in zijn vingers ! Zo subtiel dat hij de snaren van zijn gitaar beroerd is om tranen van in je ogen te krijgen. Hij genoot er duidelijk ook van.

 

tn_img_5464De muziekanten rond hem waren niet die welke aangekondigd stonden, maar ze moesten niet onderdoen. Stuk voor stuk konden ze tippen aan de vituositeit van Roland.

 

Dit soort muziek is niet echt mijn dada, toch heb ik genoten. Voor een meer volledig verslag verwijs ik naar hier. En ja, alle foto’s zijn genomen door mijn tn_img_5507schat.

Op weg naar huis konden we genieten van het vuurwerk ter opening van de Meifoor.

Vandaag zijn we te vinden in de Botanieken Hof in Brugge (vraag aan een Bruggeling naar het Astridpark en de kans bestaat dat hij je naar Gent stuurt) voor de RedRockRally. Verleden jaar moest het daar doorgaan omdat de Burg niet vrij was wegens Hemelvaart en de Bloedprocessie, dit jaar hebben ze zelf besloten het in het Park te doen omdat het gezelliger is. Daar kan ik inkomen.

Het zal weer een gezellig samen komen zijn met de vrienden en de drank zal weer rijkelijk vloeien …

Dat de afsluiter Sioen zal zijn ipv Clement Peerens Explosion vind ik eigenlijk jammer want ik zie de mannen van C.P.eX. graag bezig. Aangezien ik het waarschijnlijk toch niet zal merken, wegens te dronken, trek ik me er niets van aan.

Ze voorspellen dat het zal droog blijven met veel zon, dus allen daarheen ! Maak je bekend en je hebt er ene te goed ! Santé.

8 thoughts on “Muziek

  1. over Roland: Hebben wij wel hetzelfde optreden gezien? De stukken die hij alleen speelde of in beperkte bezetting waren super, maar rest deed me eerlijk gezegd net niet naar buiten lopen (ik heb om de ergenis te onderdrukken dan maar het sms-archief van m’n gsm wat uitgezuiverd).

    over die toestand in de botanieke nof: ik was thuis. op wandelafstand… maar ben het vergeten. oeps.

  2. @ Marc :
    Elk zijn mening, natuurlijk, moet kunnen. Ik vond het soort muziek (jazzy-blues – 20 keer Burnin’ Love) niet mijn ding.
    Zo is je gsm ook eens opgeruimd. 😉
    Vergeten ? Op je bloot gat ! (tenzij je het graag hebt, natuurlijk) 😆

Geef een reactie

