4 oude zakken

Dat zeggen ze zelf van De Nieuwe Snaar, maar dat ze zich nog steeds als img_5232pubers gedragen is duidelijk.

Hun voorstelling ‘Foor 11’, gisterenavond, was weer een schitterende mengeling van muziek, acrobatie, humor en plezier. Het thema was Kermis en van de grote draaimolen werd goed gebruik gemaakt.

tn_img_5353We hebben vuurspuwen, glaslopen, verkleedpartijen en een storm gezien, gecombineerd met leuke tektsen gebracht door steengoede muziekanten. Een echt spectakel !

Het was de derde keer dat we ze bezig zagen en opnieuw was het iets totaal anders.

Tot de volgende keer, oude zakken, jullie zijn nog steeds goed bezig !

8 thoughts on “4 oude zakken

  1. ja dat heb je met bepaalde acts die kan je over en over zien en ze blijven leuk, ik heb dat met films, sommige hoef ik echt maar eenmalig te zien en anderen kan ik over en over en over again kijken … maar je hebt weer genoten en daar gaat het maar om, en in contact blijven met je innerlijke kind is zo slecht nog niet zo zie je maar wat een succes het kan opleveren … 😉

    {-♥-}

  2. oeps! dan moet ik gaan kijken! ik wist niet eens dat ze aan een nieuwe toernee bezig waren. wij gaan ook altijd naar hun voorstelling kijken, de màx hè, humor en muziek in een goeie mix, ik hou er echt van 😀

  3. @ Madameblogt :
    Elke voorstelling is anders dus als je nog eens de kans krijgt … 😉
    @ Stef :
    Zou misschien beter passen maar niemand zou nog weten dat het hen is. 😆
    @ Lia :
    Ik heb ook zo’n films. Ik lach wat af de laatste tijd, ook op het werk, wat een grote verandering is. 😀
    @ Zapnimf :
    Zeker gaan, want je weet waarover ik praat. 🙂
    @ Zeezicht :
    Zoveel is duidelijk en ik heb er even weinig problemen mee als hen. 🙂
    @ Moekemicheline :
    Hoe leuk ! Zeker doen ! 🙂
    @ Blah :
    Ik ook ! 😀

Geef een reactie

