It’s a beautiful life.

Ja, mijn leven ziet er goed uit. Laat ons hopen dat het nog heel lang zo blijft.

Op het werk gaat alles goed. Ik mocht gisteren de telefoon doen met mijn favoriete dossiers omdat de aangeduide collega afwezig was en volgende week ook. Hoera !

3 dagen met de fiets gaan werken. ’s Morgens was het nog wat fris maar de terugrit was zalig.

Woensdag een fikse korting gekregen op mijn aankopen. Bedankt S.

3 keer onder de zonnebank geweest en ik heb weer wat kleur. Dinsdag mocht ik niet volgens mijn kaart maar omdat ik maandag slechts 10 minuutjes eronder was geweest, heb ik kaart mogen gebruiken van C. zodat ik er toch onder kon voor 12 minuten. Merci meid.

Ons huisje is weer proper en ik heb geen poot moeten uitsteken.

Zaterdag gaan we naar De Nieuwe Snaar kijken in de Stadsschouwburg. We zijn dan weer eens onder de mensen.

Volgende week maar 3 dagen werken.

De poezen, mijn schat en ik zijn gezond en gelukkig. Wat zou ik nog meer willen ?

7 thoughts on “It’s a beautiful life.

  1. je bent een gezegend mens met de goede energieën om je heen Miche en dat zijn mooi je eigen verdiensten, ik hoop dat je op deze manier heel oud gezondblijvend grijs mag worden 🙂

    {-♥-}

Geef een reactie

