Lezen.

Ik heb 10 dagen geleden een boek gekregen van Stef en het lag te lachen naar me. Ik ben er donderdagnamiddag aan begonnen en, zoals dat gaat bij mij, ik heb het niet meer uit mijn handen gelegd eer het uit was. Het was een zeer spannend SF-verhaal van George R.R. Martin : ‘Het Stervend Licht’, zijn debuutroman. Hij is ook de schrijver van de boeken ‘Het Lied van IJs en Vuur’.

Zo komt het dat ik niet ben meegeweest met mijn schat gaan bowlen op zaterdagnamiddag. Ik zou toch niet gespeeld hebben want ik denk dat ik al mijn nagels zou afgekraakt hebben.

Daardoor heb ik ook niets geschreven of geen blogs gelezen. Ik wilde mijn boek uit ! In nog geen 3 dagen had ik de meer dan 300 pagina’s verslonden.

Gisteren heb ik me dan bezig gehouden met een nieuw spelletje dat mijn liefste gevonden had. Enorm verslavend en leuk. Ik was nog bezig toen het eten al op tafel stond …

Het uurverandering speelt me parten. Het mag gedaan zijn met mijn ritme, en dat van de poezen, overhoop te gooien ! Gisteren ‘te vroeg’ gaan slapen en deze morgen ‘midden in de nacht’ moeten opstaan. Allesbehalve leuk !  Hoe ouder ik word, hoe minder goed ik ertegen kan.

Buiten enkele wekkerklokjes zijn alle uurwerken vanzelf op het juiste uur gekomen, uitgezonderd mijn radiocontrolled polshorloge ! Die heb ik deze ochtend zelf juist gezet. Om dood te vallen, toch ?

6 thoughts on “Lezen.

  1. Wij kregen deze morgen drie studenten, die hier stage komen doen.
    Jullie moesten om negen uur hier zijn!
    Euh… het is toch negen uur?
    Neen mannen het is nu kwart na tien. Zóóómeruur!
    Goeie indruk, op hun eerste dag. 😉

  2. @ Zapnimf :
    En geen films meer bekijken en geen spelletjes meer spelen en … Ja, je hebt gelijk : ik zal nog wat wachten. 😉
    @ Madameblogt :
    Zie volgend postje. 🙂
    @ Zeezicht :
    Dan zouden ze toch nog 15 minuten te laat geweest zijn ! Ja, goed begin. 😐

  3. gelukkig heb ik geen last van dat tijdverschil, maar heb het van meerdere mensen gehoord dat ze dat ook hebben, met lezen ben ik net zo als jials ik er echt in zit dan ga ik er voor tot het gedaan is 😉 olekker toch … en een avondje of middagje bowlen is ana mij wel besteedt mits ik geen last heb van mijn bekken want dan mag het mij ook passeren …

    {-♥-}

Geef een reactie

