Still alive.

Ja, ik ben nog steeds bij de levenden. Het is hier enkele dagen stil geweest omdat ik me niet zo best voelde.

Het feestje was zeer goed georganiseerd maar ik kende er bijna niemand. Ik heb ook niet echt met iemand kunnen linken. Omdat mijn liefste veel zijn moeder heeft ontweken is ze dan maar terug gevallen op mij. De muziek die er gedraaid werd was ook niet wat wij graag horen. Daarom heb ik het maar in de drank geslagen. We waren al om 2 uur thuis. Zo komt het dat ik 2 dagen een beetje niet goed ben geweest : 7 uur Rodenbachs drinken als de koeien water, ik kan er toch zo goed niet meer tegen …

Gisteren ben ik vroeger naar huis gekomen want ik heb toch veel uren staan. Mijn schat was al thuis en samen hebben we gezellig naar opgenomen series gekeken, al heeft hij veel liggen dutten. Het was prachtig weer en met de schuifdeur open voelde het bijna als zomer. Ik heb er echt van genoten !

Vandaag op het werk was ik weer mij eigen opgewekte zelf en kon ik me weer concentreren op de dossiers.

Ja, ik word ouder …

6 thoughts on “Still alive.

  1. @ Babs :
    Merci. Ik wist dat het een reden had waarom jij mijn favoriete collega bent ! 🙂
    @ Zapnimf :
    Ik ook ! 😀
    @ Zeezicht :
    Dat je dat toch de ene dag beter voelt dan de andere … 😉

  2. hahahahahha jij bent zo grappig, echt hardop lachen hier, 7 uur Rodenbachs drinken als de koeien water! hahahhhaha

    ja je hebt zo van die feestjes die je gewoon het liefst behoorlijk dronken door wenst te worstelen, en ik vind dat niet te doen joh een feestje met kolere muziek!

    dat wat jij zo mooi beschrijft hier dat zijn de fijne dingen des levens waar ik ook zo ontzettend van kan genieten!

    gelukkig ben je weer ontkatert en kan je er weer volop tegen aan op je ‘ouwe’ dag … gelukkig maar dat we steeds een dagje ouder mogen worden 😉

    {-♥-}

Geef een reactie

