Op bezoek geweest.

Het was een leuke, leerzame voormiddag.
Pas om 7u30 opstaan, rustig klaar maken, er tegen 9 uur zijn en tot 12 uur kijken wat & hoe zij het doen. Mogen alle (werk)dagen zo zijn !
Hun schermen zijn heel anders dan de onze. Het ziet er verwarrend uit omdat ik ze niet ken, maar eigenlijk heel gemakkelijk. Zo kunnen ze kiezen welke brief ze sturen aan betrokkene zonder eerst alle gegevens over te nemen. Een betaling doen, een C9 maken, nieuwe gegevens invoeren, C9’s opvolgen, … allemaal met enkele klikken. Wel vervelend dat ze de documenten dan niet meer hebben ter inzage na doorsturen naar ons. 1 verkeerde klik en er komen problemen.
Ze kunnen aan alles waar alleen onze controleurs en sommige chefs aan kunnen. Jammer dat wij niet te vertrouwen zijn, hé. 😉
De mensen komen & bellen over verschillende onderwerpen, dus moeten ze alles kennen : betalingen/verificatie, alles van werkloosheid, LO/TK, … En ze mogen niets vergeten. Niet te doen ! En ik die dacht dat mijn werk ingewikkeld geworden was ? Liever zij dan ik.
Ze doen hun werk goed, blijven vriendelijk en behulpzaam. Elke dag opnieuw …
Conclusie : ik blijf waar ik ben. Leerrijk, toch ? 😆
4 thoughts on “Op bezoek geweest.

  1. zo is dat, gelukkig hebben wij met invoeren van een cijfercode naar gelang een dossier of document ter inzage dient alles oproepen, ik geef je gelijk lekker blijven waar je bent! 😉

    {-♥-}

Geef een reactie

