Stil !

Het is hier weer stil. Het terrein ligt er opgekuist bij : alles is afgebroken, uitgetrokken, in containers gelegd en afgevoerd. Ik denk dat het nu wachten is op de bouwvergunning.

Nu pas is te zien hoe groot het is en moet zijn, om er 15 huizen op te zetten.

  tn_img_8384

tn_img_8383

 

 

 

 

 

Ik zal maar van genieten van de rust terwijl ik vol ongeduld wacht op de volgende fase.

Voor alle duidelijkheid, dit en dit alleen is mijn tuintje :

 

tn_img_8381

  tn_img_8382naar achter kijkend.

 naar ons huisje kijkend.

7 thoughts on “Stil !

  1. geniet idd maar van die stilte, dat is zo weer over, ik ken het gevoel, we hebben hier ook jaren in een bouwput geleefd zo wat! maar euh … mooi tuintje, mss handig om tijdelijk een geluidswal te bouwen anders zit je daar van de zomer niet lekkerm, alhoewel bouwvakkers werken tot 4 uur en jij waarschijnlijk tot 5 net als ik 😉

    {-♥-}

  2. @ Zapnimf :
    Ja en zij hebben hun stukje verkocht. De een heeft al een garage (aan de straatkant) en de andere een garage met uitrit.
    @ Zeezicht :
    Ik weet het maar ze mogen maandag al beginnen. 😉
    @ Lia :
    Ze zullen nog een tijdelijk afsluiting zetten zodat we onze privacy terug hebben. Ik hoop dat ze maar tot 4 uur zullen werken. We zullen zien en jullie zullen het lezen. 🙂
    @ Margo :
    Ik vrees vooral het pompen omdat dat zo’n ritmisch gedreun is. Het bouwen zelf zie ik wel zitten.
    Bedankt.

Geef een reactie

