A Tribute-Night.

Gisteren in de MagdalenaZaal hebben we Lynyrd Skynyrd, Alice Cooper en KISS aan het werk gezien. Enfin, coverbands die bijna niet van de originelen te onderscheiden zijn.

Skinner is een Nederlandse band die de moeilijke Lynyrd Skynyrd songs tot in de puntjes gebracht heeft.

tn_img_8262  tn_img_8271

 

 

 

 

 

 

De formatie Elected Babies is een Belgische groep die zich volledig heeft toegewijd aan Alice Cooper. Hun show is subliem !

tn_img_8301  tn_img_8313

tn_img_8321

 

 

 

 

 

 

 

Het was de 2de keer dat we KISStory aan het werk zagen. Hun optreden liet weer wat op zich wachten, maar het was zeker de moeite ! Via hen hadden we de perskaarten bekomen.

tn_img_8329 tn_img_8344

tn_img_8369

tn_img_8338

tn_img_8351

tn_img_8376

 

 

 

 

 

 

 

Het was al bijna 1 uur toen al dat geweld gedaan was. Het was een prachtige avond vol schitterende muziek !

Thuisgekomen heeft mijn schat nog zijn 560 (!) foto’s afgeladen en enkele opgekuist om door te sturen naar Moon Art Gallery waar er enkele hopelijk vlug zullen verschijnen. Om 2u30 heb ik het opgegeven en ben gaan slapen : ik kreeg het te koud. Na (nog) een half uurtje is hij ook komen slapen.

Van mijn 100 foto’s zijn er, na bewerkingen, nog zo’n 70 over gebleven. Niet slecht want door de rookmachine dacht ik er geen enkele (goeie) te hebben. Lang leve Picassa !

6 thoughts on “A Tribute-Night.

  1. die Alice Cooper lekt wel angstvallig echt! zou dat ebst hebben willen meemaken, ook wel mijn muziek namelijk … dank je voor de foto’s … en ik kende die Skinner band nog niet, thanks weer wat leren kennen van eigen bodem 😉

    {-♥-}

Geef een reactie

