Hemels !

Voor de eerste keer in mijn RVA-carrière ben ik thuis gekomen zonder koppijn ! Wat een luxe !

De ene collega die dichtbij zit is ook een stille : ze spreekt alleen als ze iets moet vragen. De anderen hebben goed hun best gedaan, zoals gewoonlijk, zeker in de namiddag toen de chef weg was. Maar ik zit er nu verder vanaf, niet meer ertussen, dus heb ik er veel minder last van. Ik kan me nu concentreren op het werk. Laat ze maar doen !

De collega die nu op mijn vorige plaats zit is 2 keer bij me gekomen. Eerst vroeg ze : zijn zij altijd zo druk ? Duh ! ’s Namiddags kwam ze vragen of ik het daar ook zo koud had. Wat denk je ? Wanneer ze zonder vragen vensters open/dicht doen en aan de verwarming draaien …  Wist ze dan niet waarom ik daar weg wou ? Ze weet het nu !

Voor alle duidelijkheid : ik wou een ‘andere’ plaats. Het was omdat de chef’s haar dichter wilden dat ze naar mijn plaats is moeten gaan. Ik had niet in de pap te brokken en zij blijkbaar ook niet … Ik zal waarschijnlijk de enige zijn die gelukkig is met de ruil.

10 thoughts on “Hemels !

  1. gelijk heb je Miche … ik had ook een andere plaats willen hebben op zeker toch! je bent er nu beter mee af …

    ik wilde je even laten weten dat ik weer terug ben op wordpress om niet meer weg te gaan, ik was de energie op punt.nl echt spuug beu …

    het is hier stukken relaxter!

    ben blij weer hier te zijn,

    liefs, lia ♥

  2. @ Zeezicht :
    Het mag inderdaad eens meevallen ! 😉
    @ Zapnimf :
    Moeilijk om te typen, maar het lukt. 😀
    @ Vandepotgerukte :
    Na opslag zou ik niet meer zagen. Beloofd. Nooit meer ! Toch daarover niet meer. 😆
    @ Cormael :
    Blijven hopen/vragen/zagen ?
    Welkom terug ! Ik zal straks eens komen lezen. 🙂
    We moeten eerst goedkeuren …

Geef een reactie

