Beter.

Vandaag was het veel beter : iedereen kon werken en was druk bezig.

We hebben goed gewerkt, wat gepraat (iedereen tegen iedereen, voor de verandering) en ook gelachen. Het was een goede dag.

Dat die verdomde computers nu nog steeds niet alles doen wat ze zouden moeten, storen we ons niet meer aan. Komt wel goed, zeker ? Zolang we ons werk kunnen doen zijn we al lang blij. Mijn verhuiske zal ook wel uirgesteld worden maar dat zal ik dan ook wel zien. Nog morgenochtend doorkomen en dan ben ik er weer vanaf voor deze week.

Ik hoop dat de 44ste President alle medewerking krijgt die hij nodig heeft om zijn land te hervormen. Zijn speech was duidelijk : er is werk aan de winkel en iedereen zal zijn steentje moeten bijdragen, willen ze eruit geraken. Ik hoop echt dat het hem lukt.

Moesten ze dat hier, in ons kleine landje, ook kunnen en willen, zou er eindelijk weer eens geregeerd kunnen worden. Maar wie is bereid om de harde noten te kraken ? Ze houden zich alleen bezig met Politiek en zijn ondertussen vergeten dat ze zouden moeten werken ten voordele van het Volk …

8 thoughts on “Beter.

Geef een reactie

