Niet meer menselijk !

Vandaag deed mijn pc wat het moest doen, maar de Lotus Notes (mail) en de persoonlijke documenten die ik het eerste uur heb aangemaakt waren bij het afloggen weer verdwenen ! We dachten dat is stront aan de knikker loopt verkeerd. Aangezien ik toch alleen maar ‘binnen’ de RVA kan mailen, vond ik dat niet zo erg. Die documenten kan/zal ik opnieuw aanmaken.

Aangezien ons Hoofdbestuur bleef beweren dat het in de andere Bureau’s zonder problemen goed was gegaan, dachten wij dat het (weer) aan ons lag. Na enkele mails en telefoontjes bleek dat het nergens zonder problemen verlopen was en dat het nergens al volledig in orde was ! De lelijke leugenaars ! Daarom hebben ze besloten om morgen geen nieuwe omzettingen meer te doen. Hoe het zal gaan met de 5 pc’s van vandaag zullen we morgen zien. Allen een gebedje doen en/of een kaarsje branden want anders hou ik het niet uit !

De pc van een collega aan mijn eiland was vandaag aan de beurt dus kon ze niet werken. Ze was om 7u30, toen ik binnen kwam, al druk en luid aan het kletsen. Ik hoopte dat haar computer ook, zoals bij mij gisteren, ten laatste na de middag in orde zou zijn maar om 16 uur had het nog geen enkel programma gedownloaded ! Ze heeft dus de hele dag staan kletsen en tateren tegen iedereen binnen hoorafstand en daarbuiten. Mijn kop sloeg al open-en-toe van 8 uur deze morgen. Tegen 15 uur zag ik niet meer uit mijn ogen van de koppijn ! Toen ik naar huis reed vond ik de pijn niet meer menselijk  … 😥

Ik heb 2 keer een poging ondernomen door tegen een chef te zeggen dat ik er last van had en telkens was het antwoord : ik niet. Dus werd er niets gezegd of gedaan om haar in te tomen, integendeel : ze deden mee met haar gezwets !

De kans bestaat dus dat ze morgen weer niet zal kunnen werken, maar ik zweer je : dan ga ik naar huis en kan ze mijn pc gebruiken ! Geen zo’n koppijn meer voor mij door een onnozele hals die geen respect heeft voor collega’s en chefs die het niet inzien of aankunnen/aandurven om er iets aan te doen !

De gedachte, dat ik misschien deze week niet zal kunnen veranderen van werkplek omdat de pc daar nog niet omgezet is en ik niet meer op een niet-omgezette computer kan/mag werken, doet me huiveren van schrik. 

Een mens zou voor veel minder depressief worden !

3 thoughts on “Niet meer menselijk !

Geef een reactie

