Yesterday

Mijn schat is gisteren naar het mini-optreden geweest van Guy Swinnen in de Fnac te Brugge. Hij was er met Bert Van Hoeylandt en (waarschijnlijk) Mario Goosens.

img_2038Het was de voorstelling van zijn nieuwe cd ‘Burn the Bridges’. Die sypathieke rakker was zeer tevreden met de foto die mijn liefste meehad van zijn optreden in de Cohiba. Hij herinnerde zich die avond als zijnde ‘zeer zwaar’.  Wij herinneren ons die avond als ‘hij wist van geen ophouden. Hoera !’ 

We hebben de cd deze morgen beluistert en het is steengoed ! Ik zal die op mijn MP3-spelerke zetten zodat ik er op het werk ook van kan genieten.  Hij is weer goed bezig.

Terwijl mijn mannemens daar was, heb ik gekeken naar BattleStar Galactica – Razor. Een speelfilm die zich afspeelt in het 2de seizoen. Het vertelt, oa het verhaal van The Starship Pagasus voor en na het bij de Galactica kwam. Je kan de serie bekijken zonder de film, maar het geeft toch een extra. Er wordt namelijk een en ander uitgelegd. Dat de eerste versie van de Cylons erin voorkomen vond ik schitterend ! ‘By your command’ !

Verder was het een rustige dag, zoals ik het graag heb.

3 thoughts on “Yesterday

  1. Ik vraag me af waar ze die ‘concerten’ geven in de Fnac. Zo veel plaats is er toch niet voor dat soort dingen?
    Razor was een beetje een teleurstelling. Er word wel het één en ander uitgelegd maar verschillende personages vond ik wat te weinig uitgewerkt. Al was het zeker geen slechte film. Integendeel.

  2. @ Zapnimf :
    Die neem/maak je zelf !
    @ Stef :
    Het concert ging door op de 2de verdieping, in een hoek naast de fototoestellen, trapje op. Het podium is ongeveer 4m x 2m.
    Al eens op IMDB gekeken ? Er is blijkbaar nog veel meer gemaakt naast de series en film. Misschien daarin meer uitleg ? Misschien een spin-off ?
    Laat maar komen !

Geef een reactie

