Goed nieuws !

Vandaag heb ik vernomen dat ik ein-de-lijk een andere desk krijg !

Meer dan 6 maanden geleden, tijdens mijn functioneringsgeprek, heb ik gevraagd naar een andere plaats of een andere dienst. Ik had daar geen reactie op gekregen, tot vandaag. Ik werd bij de chef’s geroepen waar het plan werd uitgelegd. Het waarom is niet omdat ik last had van het lawaai en de collega’s die me negeerden, maar wel omdat een andere collega zal ingeschakeld worden bij een bepaald soort dossiers en ze veel vragen zal hebben want de materie is nog nieuw voor haar. Zo is het gemakkelijker dat ze dichterbij zit.

De reden kan me niet schelen. Feit is dat ik terug dichter bij de collega’s kom te zitten waar ik in het oude gebouw ook al bij zat. Dat ik met mijn rug naar iedereen zal zitten stoort me ook niet : ik zal dat zelfs demonstratief doen. Ik zal minder lawaai horen en me beter kunnen afschermen van de vele gesprekken die niet over het werk gaan. Zo hoop ik minder hoofdpijn te hebben, elke werkdag.

Het kon vandaag nog niet omdat volgende week al onze pc’s zullen geüpgraded worden naar XP en de lijst van wie welke pc bedient is al doorgezonden naar het Hoofdbestuur. Eens alle pc’s zijn aangepast kunnen we ‘verhuizen’. Hopelijk is dat volgende week donderdag in de voormiddag of de maandag volgend. Hoera !

6 thoughts on “Goed nieuws !

  1. @ Happy Genes :
    Nu nog met Windows 2000. Maar je moet weten dat wij niet op internet kunnen en enkel inTRAnet hebben. Slechts enkele, de chefs, kunnen naar ‘buiten’ mailen en van daar ook ontvangen. Wij enkel intern. Niet te vertrouwen zeker ? 😉
    Ja, ik ook !
    @ Zapnimf :
    Nu nog die test mogen doen en slagen, zodat ik financieel er ook op vooruit ga, en het kan niet meer stuk. 🙂

  2. Sh*t, gij chanchard.
    Wij zijn op ’t werk onlangs verzet van plaats, omdat er bureau’s werden bijgeplaats voor de nieuwe collega’s. Waar ik zat was het best ok, maar nu zit ik vre-se-lijk slecht, ik zit bijna op de schoot van mijne manager en die is zo geweldig nerveus en lawaaierig (ze knalt mappen, perforator en nietjesmachine neer in plaats van te zetten), ik spring constant een meter omhoog van ’t verschieten.
    Nee, ik zit geen seconde op mijn gemak en ben constant afgeleid door beweging en lawaai net naast mij.
    Ik hoop dat jouw andere plaats voor jou wel beterschap betekent.

  3. @ Margo :
    Oei, dat is minder ! Ik weet precies wat je bedoeld. 😥
    Geen mogelijkheid op een andere plek ?
    Mijn nieuwe plek zou veel rustiger moeten zijn. Ik laat jullie weten. 😉
    @ Elke :
    Bedankt ! Deed ik ook. 🙂

Geef een reactie

