Dikke buik.

Toen ik deze morgen opstond had ik een zeer dikke, pijnlijke buik. Neen, ik ben niet zwanger, gelukkig, maar het was toch allesbehalve aangenaam !

Ik had het moeten/kunnen weten : stress = geen ‘grote’ wc. De laatste dagen heb ik er weer enorm last van gehad en dit was het resultaat. Ik stond erbij al was ik 7 maanden zwanger ! Ik dacht nog, ik neem er een foto van voor op de blog, maar heb het toch niet gedaan : te beschaamd. Al kan ik er niets aan doen.

Ik heb me toen ‘gezet’ tot het eruit kwam, of toch een beetje. Gelukkig duurde dat niet te lang anders was ik nog te laat op mijn werk. Toch kon ik nog in geen broek, dus heb ik maar een lange rok aangedaan. 

Toch vreemd dat wanneer ik thuis ben, ik soms tot 2 keer per dag kan ‘gaan’ …

8 thoughts on “Dikke buik.

  1. man man, zoveel geschreven!
    Ik heb het omgekeerde probleem bij stress. Ik weet niet welk van de twee ik verkies maar eigenlijk liefst het jouwe. En zo is het altijd iets, hé.

    Maar nu is je werkweek toch (bijna) gedaan zeker? Dus je gaat mooie ‘verloste’ dagen tegemoet 😉

  2. oei, vervelend he, dat gebeurt bij mij ook dikwijls, ’t is ’t een of ’t ander bij mij, maar die opgezwollen buik omdat je een paar dagen niet kan gaan, da’s bah bah bah. En dan al die moeite die het kost om daar dan nog iets uit te krijgen ook als je pogingen onderneemt! Breek me de bek niet open, hahahaha!

  3. Zeezicht :
    Dat is het ook, ook zonder krampen. 😥
    @ Elke :
    Ik heb liever geen enkele ! :;-):
    Bij de gedachte dat het vandaag mijn laatste halve was van deze week, heb ik het ‘restje’ eruit gekregen. Oef !
    @ Madameblogt :
    Ik éét al elke avond een handje pinda’s … 😐
    @ Zapnimf :
    Vind ik eigenlijk ook ! :-D:
    @ Blah :
    Gelukkig was de ‘prop’ deze keer niet té groot en hard. Ik vermoedde al dat jij zou weten hoe het is … 🙂

Geef een reactie

