Gekeurd en goed (genoeg) bevonden.

Vandaag was het mijn beurt om me medisch te laten keuren. Mijn afspraak was om 15u15 maar omdat er 2, waaronder de Directeur, voor gekropen waren, mocht ik pas om 16u30 gaan.

Eerst wat algemene informatie, voor de statistieken waarschijnlijk. Dan een oogtest zonder leesbrilletje, een mét en een op computerschermafstand met bril.

Ja, in het potje had ik al een uur eerder geplast want ik kon het niet meer ophouden. Neen, daar vertel ik geen details van. Laat me gewoon zeggen dat de handen nadien stevig moesten gewassen worden. 😉

Ik weet nu ook hoeveel ik weeg en vind dat niet leuk. Ik heb hier een weegschaal maar ga er bewust niet op. Ik wist wel dat ik teveel woog, maar zoveel ? Neen, zeker niet leuk om te weten. 😥 Ik ga lekker toch geen halfslachtige pogingen doen om te vermageren want ik voel me te goed in mijn vel. Nah !

Bij de dokter nog enkele vragen en testen. Daarna kreeg ik resultaten : ik zal een papier krijgen zodat ik een bril kan aanschaffen met korting van het werk. Ben benieuwd. Mijn linkeroog gaat achteruit wat het ver-zicht betreft. Had ik ook al gemerkt. Ik heb teveel stress. Duh ! Ik ‘mag’ wat vermageren. Neen, bedankt. Mijn urinestaal was goed. Natuurlijk, het is alweer weken geleden dat ik nog een pint gedronken heb ik voel me ook goed. Mijn longen … stoppen met roken ? Geen denken aan ! Bloeddruk en pols zijn normaal. Dan toch iets dat normaal is. Mooie pull dat ik aanhad. Hela ! Bedankt. Dat is leuk. Verder was ik goed (genoeg) voor de dienst. Ok Bye !

Aangezien het bijna 17 uur was toen ik terug aan mijn desk kwam en ik nog moest opruimen en na 17 uur mijn tijd niet meer meegeteld wordt, ben ik zonder stress vertrokken. Of wat dacht je ?  😉

4 thoughts on “Gekeurd en goed (genoeg) bevonden.

Geef een reactie

