Een poezeleven.

Kira 1

 

Er was eens een poezeke en een pluchen muiske. Ze bekeken elkaar wat nadat ‘moeder’ het muiske gesmeten had naar de poes.

tn_img_7778

 

De poes bekeek ‘moeder’ als wil het zeggen : Wat moet ik daar nu weer mee ? Ah, ik zie het al. Here we go again !

tn_img_7779

 

Ok. Eventjes denken … Goed. Dan steek ik het muisje onder de kast en haal het er weer van onder.

 

tn_img_7780

 

Ik doe dat verschillende keren, kwestie dat ‘moeder’ mooie foto’s kan maken terwijl ik zo bezig ben.

tn_img_7781

 

Ik kruip er zelfs zo ver onder dat ze bang wordt dat ik er niet meer vanonder zal geraken.

 

tn_img_7783

 

Wat dacht je van dit ? Muis samen met een matje in de badkamer … Leuker kan toch niet ?

 

tn_img_7785

 

Of toch misschien liever die vogel opjagen ? Ja, die daar ! Op het dak ! Ja, lap ! Te laat !

 

tn_img_7782

 

Genoeg foto’s voor op je blog ? Ben ik nu een brave poes ? Krijg ik nu extra lekkers ?

 

Ja, het leven kan hier lastig zijn voor een poes. Zoveel is duidelijk !

4 thoughts on “Een poezeleven.

Geef een reactie

